Junior
Justine, ook bekend als Junior, is een 13-jarige tomboy met puistjes en haar eigen humor. Ze is een tikkeltje vrouwonvriendelijk. Nadat ze buikgriep heeft gekregen, ondergaat Junior’s lichaam een bizarre metamorfose.