Angels Sing
Dertig jaar lang wilde Michael Walker (Harry Connick, Jr.) maar één ding voor Kerst: het vergeten. Totdat een mysterieuze vreemdeling, Nick (Willie Nelson) hem het huis van zijn dromen verkoopt onder voorwaarde dat hij zich aan de maatstaven van de buurt houdt. Michael beseft al snel dat zijn nieuwe straat zijn grootste nachtmerrie is. Live Oak Lane is wereldberoemd met Kerst. Er komen duizenden bezoekers en zijn huis is het glorieuze middelpunt. Hij kan niet aan Kerst ontsnappen en zijn minachting ontploft als de druk van familie en buren stijgt. Als Nick aan Michael komt vragen waarom hij zijn deel van hun overeenkomst niet nakomt, dwingt hij hem zijn verleden onder ogen te zien en zijn zoon te behoeden voor dezelfde fouten. "Angels Sing" is een komisch, innig sprookje over het belang van familiebanden, de kracht van vergiffenis en de magie van Kerstmis. De film bevat nieuwe en klassieke kerstliedjes van Willie Nelson, Kris Kristofferson en Lyle Lovett.