April Apocalypse
Iedereen herinnert zich zijn eerste dolle verliefdheid, zijn eerste kus, zijn eerste liefdesverdriet, zijn eerste... zombieplaag?!? Nadat hij eindelijk al zijn moed heeft bijeengeraapt om het hart van zijn droommeisje April te veroveren, rijdt Artie (type sukkel) zijn auto in de prak en ontwaakt hij pal in de Zombie Apocalypse.