Bachelorette
Bachelorette is een gewaagde komedie over drie vriendinnen, de bitchy Regan (Kirsten Dunst), party animal Gena (Lizzy Caplan) en dommige beauty Katie (Isla Fisher) die voor hun oud klasgenootje Becky een vrijgezellenfeestje organiseren, dat compleet uit de hand loopt. Stiekem zijn de drie meiden helemaal niet blij dat zij als eerste trouwt met een succesvolle en knappe man, en ondanks Becky haar wens om een rustig avondje te hebben voor haar trouwdag, besluiten de drie meiden toch een lekker feestje te bouwen. Vanaf het moment dat de stripper arriveert, loopt alles echter compleet anders dan gepland en volgt een nacht vol met drank, drugs, misverstanden… en een kapotte bruidsjurk!