Dirty 30
Vriendinnen voor het leven Kate (Mamrie Hart), Evie (Grace Helbig) en Charlie (Hannah Hart) zitten in een sleur. Op de vooravond van Kates 30ste verjaardag gaat Kate ermee akkoord dat Evie en Charlie een feestje voor haar organiseren. Maar wat een eenvoudige viering had moeten zijn, wordt een wild wie-is-wie uit het verleden en het heden en alles loopt snel uit de hand.