Bad Nun
Aesha gaat naar een afgelegen B&B in Kent nadat haar moeder haar heeft geboekt voor een weekendje weg om wat ruimte te krijgen voor haar studie. s Nachts krijgt Aesha bezoek van een non aan de deur die steeds meer haar ware aard laat zien.