Bad Santa 2
Meer dan tien jaar na de grote kraak in Bad Santa, is Willie (Billy Bob Thornton) nog steeds de meest grove kerstman op aarde. Kerst viert hij het liefst scheldend, vechtend en dronken van de goedkope whisky. Als zijn boze kleine helper Marcus (Tony Cox) vrijkomt uit de gevangenis en voorstelt om op kerstavond samen een liefdadigheidsinstelling te beroven, zegt Willie dan ook volmondig ja. Hoewel hij hier wel spijt van krijgt als blijkt dat zijn gestoorde moeder (Kathy Bates) ook meewerkt aan de roof. Een misdrijf als dit, met zulke geschifte criminelen, kan alleen maar enorm uit de hand lopen. Maar wel op de meest grove, krankzinnige en hilarische manier mogelijk!