Bad Teacher
Elizabeth Halsey (Cameron Diaz) is een grofgebekte, meedogenloze en onbehoorlijke lerares. Ze drinkt, blowt en kan niet wachten om met een rijke vent te trouwen zodat ze ontslag kan nemen. Als haar verloofde haar dumpt, zet ze haar zinnen op een rijke, knappe invalleraar (Justin Timberlake) terwijl ze de avances van de gymleraar (Jason Segel) negeert. De gevolgen van haar wilde, gestoorde plannetjes zijn voor haar leerlingen, haar collega's en zelfs voor haarzelf een unieke leerervaring!