Balans vinden
Highliners lopen over een dunne lijn hoog in de lucht en veranderen ongeloof in begrip. Door hun visueel extreme en fascinerende praktijk zijn we getuige van een team dat onvermoeibaar op zoek is naar balans-niet gevonden in stabiliteit, maar in het omarmen van instabiliteit.