Balls Up
In deze schaamteloze, over de top comedy, tonen marketing executives Brad (Mark Wahlberg) en Elijah (Paul Walter Hauser) ballen en pitchen ze een nieuw condoom voor een sponsordeal voor het WK voetbal. Als hun feest in Brazilië een wereldwijde rel ontketent, moeten ze vluchten voor woedende fans, criminelen en machtsbeluste officials om hun carrières te redden en levend thuis te komen.