Bananas!*
Juan 'Accidentes' Dominguez, een hardnekkige advocaat, neemt het op tegen de gigant Dole Food. Hij vertegenwoordigt twaalf Nicaraguaanse bananenarbeiders die gesteriliseerd zouden zijn door een verboden pesticide. Deze spannende documentaire volgt de juridische strijd en stelt de vraag of gerechtigheid kan zegevieren tegenover immense macht.