Batman: Knightfall Part 1: Knightfall
Als Arkham Asylum in puin ligt en alle gevangenen zijn losgelaten op Gotham City, zet Batman alle zeilen bij om enkele van zijn grootste vijanden te pakken te krijgen. Daarbij wordt hij zowel fysiek als mentaal tot het uiterste gedreven en komt hij oog in oog te staan ​​met een nieuwe dreiging: de man die Bane wordt genoemd!