Beast Mode
'Bad boy'-acteur Huckle Saxton laat de roem naar zijn hoofd stijgen en verandert in een woest beest, dat Hollywood aan flarden scheurt. Zal hij zijn tanden zetten in de rol van zijn leven of bezwijken voor de gevaren van de Hollywood-levensstijl?