Bedazzled
Brendan Fraser is de naïeve computertechnicus Elliot, die het slachtoffer wordt van de sexy Satan Elizabeth Hurley. Hij verkoopt namelijk zijn ziel in ruil voor zeven wensen, in de hoop dat zijn mooie collega eindelijk verliefd op hem wordt. Maar de gewiekste duivelin haalt listige streken uit en het leven van Elliot wordt een hysterische hel op aarde!