Behind the Candelabra
Voor Elvis, voor Elton John, Madonna en Lady Gaga was er Liberace: virtuoos pianist, waanzinnig entertainer en flamboyante ster van tv en toneel. Liberace (Michael Douglas) stond synoniem voor 'showmanship', extravagantie en kandelaren. Een wereldberoemd performer met een unieke flair die hem geliefd maakte bij zijn trouwe schare fans. Liberace leefde een luxe leven en omhelsde zijn overdadige levensstijl zowel in als buiten de spotlights. In de zomer van 1977 voegde hij daar nog een spectaculair liefdesleven aan toe, nadat de knappe Scott Thorson (Matt Damon) zijn kleedkamer inliep na een show in Las Vegas. Ondanks hun leeftijdsverschil en ogenschijnlijk verschillende werelden, begonnen de twee een stormachtige liefdesgeschiedenis.