Behind the Tide
Behind The Tide duikt in het leven van creatieve surfers die hun brood verdienen met hun passie, en legt hun verhalen vast in Australië, Cornwall en Frankrijk. Het biedt een uniek perspectief op de surfcultuur, waarbij individuen buiten de mainstream werken. Van vormgevers tot fotografen, illustreert de film hoe surfen geografische en culturele grenzen overstijgt.