The Endless Winter II
Een nieuwe generatie surfers volgt Europa's iconische kustroute van Cornwall tot Marokko. Samen met pioniers verkent Mark Harris de ontwikkeling van de Europese surfcultuur met een mix van geschiedenis avontuur en een gedeelde passie voor de oceaan.