Boven Elke Verdenking
Valerie is een voorbeeldige vrouw. Psychiater van beroep, ze is een liefhebbende moeder, een toegewijde echtgenote en zeer actief in haar plaatselijke kerk. Toch is Valerie een seriemoordenaar. Ze trekt ten strijde tegen mannen die zich schuldig maken aan huiselijk geweld.