Beyond The Mask
Het hoofd van de huurlingen van de Britse Oost Indische Compagnie wordt verraden door een ex-werknemer en weet te vluchten naar de Amerikaanse kolonie. In de hoop zijn naam te redden verschuilt hij zich achter een masker en probeert hij zijn voormalige werknemer te dwarsbomen. Hij moet het vertrouwen van zijn geliefde Charlotte en kolonist Benjamin Franklin zien te winnen. Ondertussen moet hij een race tegen de klok voeren om een complot tegen te onthullen.