Bicentennial Man
Futuristische komedie met Robin Williams, waarin de robot Andrew in huis wordt genomen door de familie Martin om huishoudelijke taken te verrichten. Naarmate hij langer bij hen in huis woont, blijkt de robot menselijke emoties te vertonen.