De Mitchells Tegen de Machines
Katie Mitchell droomt van een carrière in de filmwereld en kan haar geluk niet op wanneer ze aangenomen wordt op de filmacademie. Haar vader Rick vindt dit echter de ultieme kans om Katie samen met het hele gezin naar de school te brengen. Hierdoor vergezellen ook moeder Linda, Katie's broertje Aaron en hond Monchi vader en dochter. Hun reis wordt verstoord wanneer alle technische apparaten...