Bij de Beesten af
Reds ochtendroutine van het bloemen water geven wordt verstoord als een insect in zijn gezicht vliegt. Hij probeert het beest weg te jagen en spettert hem nat. Red denkt dat het gelukt is, totdat hij de kever drijfnat en niet in staat om te vliegen op Stanley's standbeeld ziet zitten. Vol spijt droogt Red hem af en ziet hem wegvliegen. Al snel keert de kever terug, maar deze keer met vrienden.