Biker Boyz
Laurence Fishburne (The Matrix) is Smoke, de "King of Cali"- de ongeslagen en onbetwiste racekampioen. In dit elektroserende verhaal over eigentijdse waaghalzen die de ultieme race "the survival of the fastest" proberen te winnen, worden zijn heerschap en titel uitgedaagd door kid (Derek Luke, Antwone Fisher), een geducht racewonder. Orlando Jones, Kid Rock, Lisa Bonet envele sexy acteurs, maken Biker Boyz tot een explosieve belevenis die je adem doet stokken en waardoor je tijdens de hele film op het puntje van je stoel blijft zitten!