Black Box Diaries
Journaliste Shiori Itô onderzoekt haar eigen aanranding in een moedige poging om haar invloedrijke dader voor de rechter te brengen. Haar strijd wordt een baanbrekende zaak die de verouderde rechtssysteem en maatschappelijke normen in Japan aan de kaak stelt.