Kimi
Een techneute met pleinvrees ontdekt een opname van een geweldsmisdrijf en probeert dit aan haar leidinggevenden te melden. Ze realiseert zich echter dat ze haar appartement wellicht moet verlaten om het misdrijf te laten onderzoeken.