The Girl Before
Jane krijgt de kans om in een ultra-minimalistisch huis ontworpen door de mysterieuze architect Edward Monkford te gaan wonen, maar ze begint zich af te vragen of haar hetzelfde zal overkomen als de vorige bewoonster.
Terwijl Edward griezelig gelijke relaties met beide vrouwen nastreeft, wordt Emma gedwongen tegen haar aanvaller te getuigen, en Jane bezoekt Emma's vroegere therapeut, waar ze verneemt dat ze in gevaar is.
Na schokkend nieuws te hebben ontvangen, besluit Jane de waarheid over Emma te achterhalen en wat Edward wist. Ondertussen onderzoekt de politie de nacht van Emma's aanranding.