Black Nativity
In deze moderne verfilming van het toneelstuk van Langston Hughes stuurt de alleenstaande moeder Naima (Jennifer Hudson) haar tienerzoon Langston (Jacob Latimore) naar New York om in te trekken bij de grootouders van wie ze vervreemd zijn geraakt, dominee Cornell en Aretha Cobbs (Forest Whitaker en Angela Bassett). Eenmaal daar begint Langston aan een innerlijke reis, waarin hij zichzelf ontdekt in dit verhaal van geloof, familie en vergevingsgezindheid.