Black Panther
Na de dood van zijn vader, de koning van Wakanda, keert de jonge T'Challa terug naar huis, een afgelegen geavanceerd Afrikaans land, om als rechtmatig koning de troon te bestijgen. Maar als een sterke vijand ten tonele verschijnt, moet T'Challa laten zien wat hij als koning en Black Panther waard is tijdens een formidabel conflict waarbij Wakanda en de wereld in gevaar zijn. Geplaagd door verraad en gevaar moet hij de krachten van Black Panther aanwenden om zijn vijanden te verslaan en zijn volk en hun manier van leven veilig te stellen.