Bliss
Little about marriage is blissful for newlyweds Joseph (Craig Sheffer) and Maria (Sheryl Lee) -- especially the sex. Maria has never had an orgasm with him. They both see a therapist (Spalding Gray) who doesn't seem to help much. This becomes evident when Joseph discovers that Maria has been seeing a very hands-on sex therapist, Baltazar (Terence Stamp), on the sly. Joseph is crushed -- but after confronting them, he is surprised to find himself joining them on their journey.