Bolero
Fran keert terug naar zijn moeder, zus en verleden en probeert zich in zijn geboorteplaats in de Pyreneeën onder te dompelen in de wereld die hij verliet om danser te worden. Niets gaat zoals gepland, dus begint hij te dansen, wat hem en het hele dorp naar een vrolijke chaotische climax leidt.