Bolishoppen
Marcos maakt afspraken met de politie, handelt met de inspecteurs en werkt voor een textielondernemer die verbonden is aan de grote kledingmerken. Zijn clandestiene werkplaats werkt feilloos totdat hij twee illegale immigranten inhuurt die onlangs uit Bolivia zijn aangekomen.