Born to Race
Danny Krueger (Joseph Cross) is een jonge rebelse straatracer, zeer geliefd bij de vrouwen. Maar hij komt al snel in de problemen. Na een ongeluk tijdens een illegale straatrace wordt hij naar een klein stadje gestuurd om bij zijn vervreemde vader, een uitgerangeerde NASCAR racer, te gaan wonen. Wanneer Danny besluit om mee te doen aan de NHRA High School Drag-races, is hij genoodzaakt de hulp van zijn vader in te schakelen om de lokale held uit te schakelen.