Boy Kills World
In de krankzinnige, keiharde actiefilm Boy Kills World schittert Bill Skarsgård (It, John Wick 4) als de op wraak beluste jongen Boy die het opneemt tegen een corrupte familie met een totaal gestoorde matriarch (Famke Janssen). Nadat bij een strijd met de corrupte post-apocalyptische Van Der Koy familie zijn tong werd afgesneden, kan Boy niet meer praten.