Broken Star
De carrière van actrice Markey Marlowe zit in het slop en haar vrienden en familie hebben ook al afgehaakt. Ze laat zich opsluiten in een pand met een zonderlinge huisbaas, die misschien nog wel gevaarlijker is dan zij.