Bekijk deze speciale, opnieuw gemonteerde versie met RM, Jin, SUGA, j-hope, Jimin, V en Jung Kook. Geniet van nieuwe close-up beelden en een compleet ander perspectief op het concert BTS in Busan. Met hits uit de hele carrière van de groep, waaronder “Dynamite”, “Butter” en “IDOL”, en de eerste live-uitvoering van “Run BTS” van hun laatste album, Proof.