THE ORIGINAL
Krijg een kijkje in de productie van ‘Seven (feat. Latto)’ en zie de artiest niet als het jongste lid van BTS, maar als de soloartiest Jung Kook die de eerste mijlpaal in zijn reis bereikt.
Jung Kook pakte in slechts acht maanden tijd de muziekwereld in met zijn album ‘GOLDEN’, wat hem de status van wereldpopster heeft gegeven. Is dit het einde van zijn reis? Nee, dit is nog maar het begin.