Cadet Kelly
Kelly Collins (Hilary Duff) is een artistieke, modebewuste tiener die naar haar nieuwe stiefvaders militaire academie moet. Als meest onhandige, onwetende rekruut ooit, strijdt Kelly om erbij te horen. Ervaar hoe de eens zorgeloze Kelly bewijst dat ze sterker is dan de volgens-het-boekje-commandant die haar probeert te breken, en haar eigen stempel weet achter te laten op de school.