Caught Stealing
Hank Thompson (Austin Butler), ooit een honkbaltalent, werkt nu als barman in New York. Hij heeft een geweldige vriendin (Zoë Kravitz) en zijn team maakt kans op het kampioenschap. Als zijn buurman Russ (Matt Smith) hem vraagt om op een kat te passen, krijgt hij plots een stel gangsters achter zich aan en heeft hij geen idee waarom. Nu moet hij zien te overleven en de waarheid ontdekken.