CHI-RAQ
Geregisseerd door de veelgeprezen filmmaker Spike Lee, is Chi-Raq een hedendaagse bewerking van het oude Griekse toneelstuk ‘Lysistrata’ van Aristophanes. Nadat een kind door een verdwaalde kogel wordt gedood, vormt een groep vrouwen, onder leiding van Lysistrata, een organisatie tegen het voortdurende geweld in de South Side in Chicago, die opkomt voor gelijkheid van ras en geslacht en...