Chick Fight
Wanneer Anna Wyncomb wordt opgenomen in een illegale, volledig vrouwelijke vechtclub om de puinhopen van haar leven op te ruimen, ontdekt ze dat ze persoonlijker met de geschiedenis van de club verbonden is dan ze zich ooit had kunnen voorstellen.