Like a Boss
Beste vriendinnen Mia en Mel (Tiffany Haddish en Rose Byrne) lijkt het voor de wind te gaan met hun eigen cosmeticabedrijf totdat de keiharde cosmeticagigant (Salma Hayek) samenzweert om hun zaak over te nemen. Wanneer haar plan de vriendinnen uit elkaar lijkt te drijven, leren ze als snel dat samenwerken de enige manier is om het tij te keren en hun bedrijf terug te krijgen. Het gaat er lelijk aan toe in de schoonheidsindustrie.