Chop Chop
Een moorddadige psychopaat die werkt als pizzabezorger, is van plan een jong, liefdevol stel te vermoorden dat hun eigen geheim verbergt. Wanneer ze worden gedwongen te vechten om te overleven, leidt dit tot een chaotische nacht met verschillende onverwachte ontmoetingen met de onderwereld.