Classified
Classified is de nieuwe actie thriller van Roel Reiné (De Vuurlinie, Michiel de Ruyter) met Aaron Eckhart (The Bricklayer), Tim Roth (The Hateful Eight) en Abigail Breslin (Stillwater). Een huurmoordenaar van de CIA (Eckhart) krijgt al 20 jaar via de “hulpgevraagd” sectie van de krant zijn volgende missie. Als hij erachter komt dat zijn baas (Roth) al een tijd is overleden waarna zijn divisie is afgesloten, moet hij erachter zien te komen wie hem nu zijn missie oplegt.