Confessions to dEUS
Deze muziekdocumentaire volgt de Belgische band dEUS op een Europese tournee ter ere van de 20ste verjaardag van haar historische album 'The Ideal Crash' door middel van getuigenissen van hun fans over de opmerkelijke momenten in hun leven sinds 1999, het jaar waarin het album uitkwam.