Confrontatie
Een onderscheiden marinier probeert zijn twee zoontjes te redden van een onmenselijke dreiging. Terwijl hun reis hen een steeds gevaarlijkere kant op stuurt, moeten de jongens hun kindertijd achter zich laten.