Cunningham
Een dansfilm over legendarische Amerikaanse choreograaf en danser Merce Cunningham (1919-2009). Van zijn begintijd als onsuccesvolle danser in het naoorlogse New York, tot zijn doorbraak als één van de meest visionaire en invloedrijke choreografen ter wereld.