Cyrano
Prijswinnende regisseur Joe Wright dompelt filmkijkers onder in ‘Cyrano’, een nieuwe bewerking van het tijdloze verhaal over een hartverscheurende liefdesdriehoek. Met Peter Dinklage, Haley Bennett en Kelvin Harrison Jr.