Dagvlinder
De jonge huisvrouw Séverine kan haar kinky, sadomasochistische fantasieën niet rijmen met haar dagelijkse leven naast haar plichtsgetrouwe echtgenoot Pierre. Ze begint een bijbaan in een lokaal, chique bordeel onder de naam "Belle de Jour", terwijl haar man aan het werk is.