Danny Collins
Muzikant Danny Collins (Al Pacino) kan de manier van leven uit de hoogtijdagen van zijn carrière niet loslaten. Een leven dat sinds de jaren’70 bestaat uit drugs, rock‘n roll en een veel te jonge vriendin. Echter, als hij een brief van ex-Beatle John Lennon vindt die nooit aangekomen is, wordt hij aangezet om zijn leven om te gooien. De feel-good film Danny Collins gaat over inspirerende muziek en liefde, waarbij het nooit te laat is om een tweede kans te krijgen.