Daphne
Daphne is 31, te jong om te settelen, maar te oud voor een doelloos leven. Lange nachten, drank en veel bedpartners vormen een welkome afleiding van de vraag: wat wil ik nou eigenlijk? Een onverwachte gebeurtenis dwingt haar om langzaam maar zeker haar leven te veranderen.